terkadang terpaksa sarkastik kerana hati mereka sukar dijentik

Monday, December 15, 2008

lepASkan... LepasKan aKU

aku pertikai logika
asyik dipeluk fatamorgana
lepaskan... lepaskan aku
kerna ku perlu sentuhan yang nyata

11 comments:

ku tak sempurna said...

masih sedang cuba memahami... :D
insyaallah, nanti terlepas lah tu :D

naz ilyn said...

Salam...

apa ada pada sentuhan nyata
kalau masih kaku tak berjiwa
mengapa dipertikai logika
kalau asik bermimpi bersangka
lepas... lepaskan dirimu
kerna kelak kau lemas
dalam nyata tak terjelas

Amal @ PriaPrai @ Chulan Chin said...

Salam hormat buatmu dik ryann..

1. hmm.."SEketika mindaKU sukar mentafsir"..

dlm situasi begitu, sememang perlu 'dilepaskan' diri dari sesuatu yg tak pasti..

jika berhajatkan sesuatu, ayuh usahakan ia sehingga berjaya!

2. apapun hasrat yg ingin dik ryann sampaikan dlm bait itu, smga ianya dapat 'disentuh dlm nyata'..
:)

deennasour said...

lepaskan!!!
ek eleh..lawan je lah.
huhu.

ryann. ada something di blog saya.
try terjah!

syahril a. kadir said...

tak mungkin kau bisa dilepaskan
biar pun di saat kau hampir dibebaskan
kerana yang merantaimu adalah kenangan
kerana yang menguncimu adalah
anganan
dan jika pun satu hari nanti kau bisa dilepaskan
itu cuma petanda satu kedewasaan
bukan petanda satu kewarasan!

en_me said...

cakap sajer, 'cinta tak semestinyer bersatu..'.. gittewww

aku chi said...

"perlu sentuhan yang nyata?"

memangnya selama ini kau hanya berangan saja? ketika minda sukar mentafsir sesungguhnya kau dah pun memberi definasi untuk semua itu cuma tak mahu mengakuinya barangkali.. semuanya di dalam kepala, mungkin juga kita semua berada dalam tidur yang panjang dengan mimpi yang berkait. lebih selesa begitu. bila bangun masih ada sisa senyuman dari mimpi yang indah. tersenyumlah bukan semuanya pedih bukan...

Framestone said...

waduh..bermadah nampak

Azzam Supardi said...

Sungguh puitis.

ryann said...

dalam proses 'pelepasan'

tq kts


naz ilyn - nice quotes


terima kasih bang amal. saya dlm proses dan memang perlu kuat


deen - dah terjah dah. menarik


syahril - rantai dan kunci itu terlalu utuh


en_me- mana tauuuu huhu



chi - hmmm



framestone - tercipta tiba-tiba pula



tq saudara azam

aku chi said...

hmmmm jugak...