terkadang terpaksa sarkastik kerana hati mereka sukar dijentik

Tuesday, June 24, 2008

akU . . .

...kesan hidup semalam
akan sentiasa menjadi insan kesan yang semalam

18 comments:

tun teja said...

kakyan.. ghaib tetiba lak dia. adeii kakyan ni .

sini baru kul 7.
ngan sape tun nk bersosial nih

KAKTINY said...

semalam.. kenangan kenangan..
yang best ekr.. yang pedih ker.. yang sakit ker.. yang seronok ker.. berlalu tapi masih terkesan..

rudy bluehikari said...

jgn terbawa2 sgt dgn kenangan, pandanglah ke hadapan dan hidup spt biasa.... :)

ryann said...

tun...kak ghaib boleh datang balik sesaat lepas tu.

ada cerita lalu cuba dibuat biasakan tapi dalam membiasakan ia mempengaruhi kehidupan hari ini dan masa yang tiba nanti. tq tiny & rudy

tun teja said...

kakyan, nanti tun try wat kay.
ni bz bersiaran ker

ryann said...

tak kisah tun. bila-bila boleh sebab kreativiti jangan dipaksa. kak tengah bersiaran kejap kejap ni

Sahrul Izam said...

Dalam goresannya.. kalau dirobek,jauh prjalanan harus melangkah..

P/s Jangan pandang belakang.. :p

Kasih said...

kesan hidup semalam...
tak mungkin akan terpadam

cuma...

yang manis jadikan pegangan
yang sebaliknya...
jadikan panduan..

ryann said...

sahrul...akan pandang ke depan dengan cermin pandang belakang


kasih...yang di sebaliknya itulah selalu segar diingatan, tapi panduan..ye panduan.

en_me said...

esok masih ader..

Wiween @ Awin said...

aisey kak yan..sungguh putis arr.eheheh :p

ryann said...

me - amat berharap akan esok masih ada

ween...sebenarnya sentuhanku semakin tandus puitikanya. ewah!!

Sahrul Izam said...

Jangan tertipu pada peglihatan cermin pandang belakang bila merharap sesuatu dihadapan.. pandanglah pada hati wanita yang halus..

ryann said...

akhirnya dari hati

TIRAI HIDUP said...

ryann kenangan manis sukar di pahat di lubuk hati!Yang pahit jadikan teladan...ryann keje di mana sayang?

ryann said...

betul sis.

kerja kat tempat biasa biasa jer..he he he

tun teja said...

kakyannn
tun dah sampai parisss
tak best mana pun.
kakyannn kawan tun ckp rome best
jom gi sesama nak tak?

ryann said...

tunnnn...dah ada kat paris. apalagi tuju lah ke italy..kak rasa itulah kota cinta. chewah!! jalan baik baik tun