terkadang terpaksa sarkastik kerana hati mereka sukar dijentik

Thursday, June 12, 2008

menGapa sEpi ?

sepi sinonim dengan nuansa indah. di tangan kabir dengan sentuhan mira yang pernah mengulit rasa dengan cinta, tak sabar merasa sepi yang pastinya indah terutama pabila tatapan gundah mata afdlin bertemu vanidah di samping kehadiran si jelita nasha, pengubat atau penambah resah.




* kerana afdlin, nasha & vee...

9 comments:

Kasih said...

jom pi tengok..;)

Wiween @ Awin said...

uihh ni kompem besh ni kak yan.psl ade afdlinnnnnnn!! woo hoooo jom tgk jom! ;)

tun teja said...

kakyaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnn
heheheh.. skrg ni suka layan cite jiwang yek.

p/s: rindu laa.. jomla bersosial

ryann said...

jom tengok jom. kasih, ween. nak tengok afdlin bermain perasaan.

tun...per cerita. tengah musim musim melankolik ler. layannn...
kak tak pandai sosial ler. he he

mOhD^.^rAz said...

xsbr nk tgk dis mobie..
hehe..
jom serbu panggung reramai..
kompem best mcm citer 'CINTA'

ryann said...

ramai yang tertunggu filem terbaru pengarah cinta ni

Danisha said...

Selalu tengok iklannya....
Macam memanggil aku untuk menonton sesangat....

tun teja said...

kakyaaaaaaaaaannnn keje ke nih?

ryann said...

trailer filem ni touching kan, danisha.


tun..kak kerja pagi tadi. lepas tu sambung latihan. baru balik ni. penat wo dapat tido 2 jam jer semalam adik