terkadang terpaksa sarkastik kerana hati mereka sukar dijentik

Monday, November 24, 2008

teater CiNta JULiA

bukan mencari pelakon berwatak baik, karakter jahat atau air mata tetapi yang versatil. di kala umur menjelang 56 tahun, adakah lagi yang seberani ibu fauziah berlakon, menyanyi dan menari...beraksi solo, berdepan dengan anda untuk satu jam




hari kedua...kata-kata penutup ibu, aku agak sayu. entah kenapa tiba tiba begitu

12 comments:

en_me said...

weiii akak, afsal tak ajak ajak me one uooolssss.. uhuhu

ryann said...

ajak le ni.

Wahidah said...

mesti peminat ibu nie..tp lakonan die mmg mantap pun..

Pengejar Masa said...

lakonan dia mmg no 1 kalau teater. undisputed!

tun teja said...

kakyan.. teater ni ke yg kakyan ajak tu? tun kat kg lerrrr.
sorry tak reply. paham2 je la.

. sorry yekkkkk. apsal kakyan x chat kat gmail dh ye?

Raja Azrul said...

kehebatan ibu memang tak dapat disangkal lagi...

apa2pun..selamat berkenalan. Aku peminat teater..

ryann said...

wahidah - saya mengkagumi kebolehan pelbagai ibu fauziah. jom le datang tonton lihat transformasi wataknya.

terharu nanti kalau ibu dengar pujian saudara Pengejar masa. terima kasih.

tun mana pergi. balik kg ke. jom le tonton. show sampai 2 hb. kak akui jarang jarang chat skrg. lepas tu tak sama dgn masa tun online (berbeza masa tun kt dublin dulu)

selamat berkenalan saudara Raja.

Aku Bukan Bidadari said...

salam kenai....

@LiYaNNuaR said...

jommmmmmmm...

Ajami Hashim said...

rebiu terkini: megat.eusofe

dik.. nnti dtg MASKARA BALAK MALAYA tau!

ryann said...

salam kenal bidadari

liyan dah ajak tuu..

dah baca dah rebiu tu bang ajami
insyaAllah. selalu dengar tentang maskara

ipv6 said...

noted