terkadang terpaksa sarkastik kerana hati mereka sukar dijentik

Tuesday, September 15, 2009

rAi Sesudah raMAdan

terasa lain pula ramadan akan berakhir. kali ini lain.
rutin kata-kata setiap kali syawal menjelma, bukan hanya disebut kosong.
mohon maaf untuk semua sahabat dari aku yang tentunya takkan sempurna.
kali ini aku dapat cuti lama. tahun lepas bekerja, ikut giliran maka aku cuti tahun ini. rindu nak lihat kampung. salam hari raya...

18 comments:

Qasih said...

salam lebaran buat ryann..

moga ramadan dan syawal kali ini lebih bermakna...

LENNY ERWAN said...

salam ryann,

saya dah berada di kampung saya, Ranau. Sedih juga sebab Ramadhan tiba di penghujung, kerana apabila kita mengerti nikmat Ramadhan, kita akan lebih terasa kehilangannya dan begitu lama pula untuk menunggunya datang semula.

Salam Aidilfitri Ryann, semoga Syawal menjadikan kita lebih sempurna seadanya.

Pyanhabib said...

selamat hari raya!

ryann said...

salam lebaran buat qasih

wahh...awal pulang ye lenny.kena pulang kl awal le nanti tu. selamat hari raya

juga salam syawal buat bang pyanhabib

Framestone said...

ada la sesuatu akan berlaku pada tarikh tersebut..tgu je la ketibaan tarikh tue ek....

selamat hari raya juga buat kamu yg jauh di mata dekat di blog

Abang Putra said...

selamat bercuti ryann. Dan Selamat Hari Raya Aidilftri. Bergumbiralah sepuas-puasnya.

ryann said...

selamat raya frame & bang putra

razifembi said...

SELAT BERCUTI DAN BALIK KAMPUNG ...

kampung kat mana tu .. kl jugak ke ..hehe

Ajami Hashim said...

Salaam Aidilfitri utk kau skuarga jugak dik! muahh! :-)

Framestone said...

selamat hari raya ryann...moga raya mu diisi dengan kegembiraan dan kebahagiaan

www.broframestone.com

Amal @ PriaPrai @ Chulan Chin said...

slm lebaran..
buat dinda ryann..

smga lebaran sbg titik bmulanya jejak ktaqwaan..

smga lebaran mbuka ruang keakrabn sesama sdra m klrga..

smga lebaran mberimu sinar kbahagiaan..

slm dinda ryann..
-memohon & mberi kmaafan..
drpd abg am

miezi said...

salam kak.
selamat hari raya aidilfitri. maaf kalau ada salah silap :)

keep in touch ya.

ryann said...

salam razifembi, family kat kl tap .rumah atuk nenek.kampung kat nogori & melaka

selamat raya bro ajami & family


juga harap raya saudara framestone penuh keceriaan


terima kasih dengan doa bang amal. juga saya mohon kemaafan dan harap kesejahteraan abang.


kak pun sama miezi, maaf kot ada silap salah. selamat beraya di sana. jaga diri dik

BelalangDewa said...

bila masuk keje yan... bawak kuih dari kampung tau... nak rasa dua tiga ketoi...

razifembi said...

Masih Bercuti lagi ka ....

en_me said...

salam raya ..

tun teja said...

selamat hari raya.. lalal. walaupun lambat tapi syawal tak bis lagik.
selamat hari raya.. maaf zahir dan batin. apa cite kakyan? baju kaler apa?

ryann said...

salam raya sahabat semua.

tun, raya ri tu baju kaler bling bling ler

kuih dah abizz bang dewa hehe