terkadang terpaksa sarkastik kerana hati mereka sukar dijentik

Thursday, January 01, 2009

kiaN hilAng






hari- hariku kian hilang
maka perlu ku paksa diri
meluncur laju

13 comments:

Mr PenyuBiru said...

hilang tapi ade, ok gak.hehe

naz ilyn said...

salam...

adeh.. adeh.. hari-hari ku beradeh
bila nak hilang sakit ku ini
kapan bisa ku berblog lagi
jari jemari ku gatal nak tekan papan kekunci
adeh.. adeh dia datang lagi
aku nak mengundurkan diri
apakah aku perlu paksa diri
meluncur laju mengejar hari

Qasih said...

ryann..

hari-hari yang berlalu tetap ada sebagai memori
hari-hari mendatang tetap akan kita lalui
masa.. tetap berjalan pada jalannya
dan kita.. antara hari dan masa itu..
perlu bijak mengatur waktu
agar tidak hilang dalam kalut diri.

Amal @ PriaPrai @ Chulan Chin said...

Salam dik Ryann..

hmm..
usah dibiarkan hari-harimu 'kian hilang'..
'paksa diri meluncur laju' -keterpaksaan yg didorong oleh kesedaran diri. bagus tu.

meluang masa untuk menilai kehidupan sendiri (bermuhasabah) adalah pendorong sebenar ke arah perubahan.

bermohonlah kehadrat Ilahi, agar dianugerahi-NYA rahmat & pimpinan dlm mengecap hari-hari yg dilalui dgn kemanisan hakiki..
(*abg am sentiasa mendoaknmu..)
:)

ku tak sempurna said...

hilang ke mana???

jgn lama sangat... bahaya :D

suara said...

Salam ryann...
Hari-hari kian hilang....?
Apa yg dikejar...?
Apa yg mengejar...?

Hakikat kehidupan.
Tempoh semakin berkurang kerana masa terus berjalan.

Sedarkah kita bahawa penghujungnya hampir tiba?

Anonymous said...

anda di mana

ryann said...

betul mr. penyu biru. ok gak kan

naz - takkan nak undur diri


qasih - hari2 yang ada terlalu banyak kekalutannya. payah mencari ruang2 tenang


terima kasih bang amal sentiasa mendoakan. harap kita bersama melalui hari dengan lancar


kts - lama sangat ke saya hilang.kejap je.


suara - kesedaran itu adakala menakutkan tapi itulah hakikatnya


buat masa ini saya masih ada

en_me said...

ammvoiii, don sengal sengal one uoolsss..

tun teja said...

kakyannnnnnn...
tun nk jumpa sat leh ke?
hari sabtu mlm leh? tun leh gi opis kakyan antar kad. kejap pun jd la

ryann said...

sengal apa en_me



tun...jom jumpa.

ryann said...

tun hari sabtu kak kerja sampai 8 mlm then, sambung 12- 8 pagi. after 8 leh le kot. jom dtg ofis

fadz said...

wah, tersentuh aku ..