terkadang terpaksa sarkastik kerana hati mereka sukar dijentik

Sunday, April 27, 2008

5 yanG pErtama

maaf tidak mengikut syarat apabila di 'tag' sebab beberapa kesibukan di minda melanda.
tapi nak jawab juga.

5 perkara pertama dalam hidup. jeng jeng jeng.wahh berat juga untuk senaraikan mengikut prioriti biarpun kedengaran mudah. perkara yang tersenarai ini (4 ke bawah) mungkin akan berubah tetapi buat masa ini, inilah dia :

1. tentunya Tuhan. tak perlu ditidakkan. memberikan segalanya biar aku balas dengan tidak sempurna
2. keluarga semestinya, walau kurang diberi ruang, di sisi sentiasa menenangkan
3. seseorang
4. kerja
5. duit


*terima kasih tun teja. tag ni membuatkan saya berfikir sejenak.

12 comments:

JoJosho said...

See Please Here

tun teja said...

akak..seseorg yek?
kena korek nihhhh

sempat lagi dia melayan tag.
mlm ti kite layan youtube
"jika tak suka tak apa"

ryann said...

someone, somewhere is made for me..hehehehe. wah...nak layan rock kapak aee.. ngeriiii

tun teja said...

elele... bukan kakyan peminat sting ke?

huwahahhahak

ryann said...

no no nononono no tidakkkk

Anonymous said...

sesungguhnya sudah ku sedar memang kamu perlukan seseorg... hahaha

- pengemis besar -

en_me said...

macam salah soklan jer.. sepatutnyer '5 yang utama'.. kan kan

Anonymous said...

ryann said.. someone, somewhere is made for me..

but..

most people do not know what they are missing in life until it is too late!

-Kasih-

Anonymous said...

Amor omnia vincit?

-Kasih-

ryann said...

perkara pertama punya kedudukan yang lebih utama.namun lebih kurang sama jer sebenarnya, en me.

setiap orang perlukan seseorang wahai encik 'pengemis besar'.

kasih- siapa yang tahu kisah masa depan bukan. cuma kita teruskan anggapan berasaskan keyakinan & kepercayaan. ;)

Si eDaN said...

ryann,

pertamanya:trimas lalu diblog biasa-biasa saya..
keduanya:yg mana ya kamo di topeng-topeng?
ketiga:ohoho..sumber mana kamu tau blog saya..saya cuma terharu tapi tak kesah..

apa-apa pun terima kaseh..^_^..

ryann said...

edan..hai, bahagian transit di blog mana-mana,tidak sesukar mana. saya di belakang topeng topeng. terima kasih gak tontonnya