terkadang terpaksa sarkastik kerana hati mereka sukar dijentik

Tuesday, March 11, 2008

aku yang taK keep In toucH

akhir-akhir ini, aku diSMSi(tidakkk...berani aku menggunakan perkataan bombastik!) oleh beberapa rakan lama. kawan sekuliah, sama sekolah dan sesama nakal(serius aku tidak).

ada yang sindir aku ibarat sedang bermastautin di italy(kenapa italy??), tak mahu pulang lagi. dengan dunia sendiri penuh khayal yang indah, dikelilingi binaan, bangunan, seni arca yang cantik, penduduknya, jejakanya...wow! romantik, artistik! estetik! GILA!

aku dibesar, bersekolah, sambung belajar, bekerja semuanya di kuala lumpur. kawan- kawan juga ramai menetap di sini. tapi itulah aku bukan sahaja sudah lama tidak berjumpa, berhubung pun tidak. aku sendiri kurang gemar(yang teramat) dengan sikap ini. terima kasih sahabat semua yang masih mengingati, setia menghubungi, merindui aku yang tetap ingat kalian semua. tetap takkan sesekali lupa walau duniaku jauh di bumi romania! hah hah hah...aku gila!

No comments: