terkadang terpaksa sarkastik kerana hati mereka sukar dijentik

Friday, November 19, 2010

bORak KAki 5...satu

bang...

yan... apa filem terbaru sekarang

hari ni kan dua alam.(aku gelak)

kau tengok ke

hissyy..tak la

ni..harry porter baru

ala..saya frust le tengok harry porter yang lepas tu. tengok anu dalam botol le bang

dah main ke

belum lagi. coming soon

tak nak le (geleng campur sengih campur macam malu)


aku jarang- jarang jumpa brader ni. kalau jumpa mesti kat tepi- tepi jalan. terserempak. tegur. borak kejap. dan sambung jalan.

bulan lalu pun waktu bertembung berhenti borak kejap. macam biasa pertanyaan sinonim brader tu. apa filem baru sekarang?
soalan tu bukannya nak tanya filem yang tengah main sekarang tapi lebih kepada filem apa yang aku suka tengok kat wayang.
selepas tu, isi borak menjurus kepada filem adaptasi novel.

novel abang sesuai kalau bikin filem. apa novel terbaru abang sekarang?

ada. nak keluar dah november ni. rayyan fantasi.

wahh..rayyan fantasi. cerita tu pasal apa bang?

pasal bla bla bla...

tapi aku rasa brader tu mesti tahu aku takkan baca karya terbarunya itu sebab dulu aku pernah beritahu tak pernah baca novel-novelnya kerana aku sudah tak boleh baca fiksyen. rugikan aku.
melepaskan karya-karya hebatnya.

3 comments:

theblabber. said...

brader tu ialah.....??

en_me said...

dah lamer x tengok muvie.. jomm

ryann said...

itu bro RAM, miezi

sama gak lama tak tengok movie, en_me