terkadang terpaksa sarkastik kerana hati mereka sukar dijentik

Saturday, September 18, 2010

KejaHatan yang sengaJa tak difahaMI?

awak masih marahkan saya ke?

isterinya diam

awak masih marahkan saya ke?

walau awak cuba bunuh saya sekalipun, kemarahan saya tidak seteruk kemarahan yang ini.

jawapan terakhir tu bukan jawapan dalam skrip tapi jawapan dalam hati aku. gila suami dah 'jual' bini dia dan tanya pula awak masih marahkan saya. tapi adegan itu diakhiri dengan berkesan. si isteri jadi sangat marah bilamana si suami mengugut mahu bunuh anaknya.
aku tonton cerekarama air mata nur salina ini waktu dah nak habis. sayang betul. mesti best. dan mesti lagi best kalau remy ishak dapat up sikit lakonannya agar sama level dengan umi.

3 comments:

Qasih said...

ermm.. ceritanya memang terkesan pada rasa. lakonan umi mantap.. marah yang terpendam, terluah oleh tindak.

kalau dulu.. suami macam tu mungkin hanya terfikir dek akal tapi dalam dunia sekarang ni.. realiti yang menakutkan...

naz ilyn said...

salam...
sayang seribu kali sayang terlepas pandang...;-(

ryann said...

qasih - sayang le tak dapat tengok dr mula.

naz ilyn - sama gak.dah perasan promo tapi lupa. tv 3 ada ulang punya tp kena tunggu lama sikit